Για την επίσκεψη σας στο showroom παρακαλούμε καλέστε μας στο 2109918270 ή 6947700359 για Ραντεβού. Ευχαριστούμε πολύ : )

Συχνές ερωτήσεις/Ποιοι είμαστε

Το επόμενο μοναδικό event είναι το δικό σας!

Στο mellonmeli.gr θα βρείτε όλα τα είδη γάμου και βάπτισης όπως προσκλητήρια, μπομπονιέρες, κουτιά, λαμπάδες, μαρτυρικά, βαπτιστικά ρούχα και παπούτσια, βαπτιστικά πακέτα, στέφανα, κουφέτα, είδη διακόσμησης και άλλα σε αποκλειστικά σχέδια με άπειρες εφαρμογές όπως δεν θα βρείτε πουθενά αλλού!

Το ΜέλλονΜέλι λειτουργεί από το 2011 με πολύ όρεξη, υπευθυνότητα και επαγγελματισμό

και υλοποιεί με υψηλή ποιότητα & αισθητική τις δικές σας ιδέες και επιθυμίες σε συνεργασία με επώνυμους Έλληνες κατασκευαστές.

Ελάτε να βρούμε μαζί την ιδανική ιδέα για να κάνετε αυτή την ξεχωριστή μέρα πιο ιδιαίτερη, χαρούμενη, πρωτότυπη - ΜΟΝΑΔΙΚΗ.

Όπως ακριβώς την έχετε φανταστεί!!!

Δείτε στο site μας πληροφορίες και λεπτομέρειες προϊοντων, τιμές με Φ.Π.Α. και χωρίς ψιλά γράμματα, γνωρίστε τη δουλειά μας και εμπνευστείτε!

Σας περιμένουμε για να κάνουμε μαζί εκείνη την ημέρα μαγική!

 

 


Υπάρχει κατάστημα που μπορώ να δω από κοντά τα προϊόντα;

Το κατάστημά μας βρίσκεται:

Ναυπλίου 44-Αργυρούπολη, τηλ: 2109918270

Για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση, μπορείτε να επισκεφτείτε την ενότητα «Επικοινωνήστε μαζί μας» για βρείτε το χάρτη πρόσβασης στο κατάστημά.


Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του καταστήματος;

Επίσκεψη στο φυσικό μας κατάστημα (showroom):

Δευτέρα - Παρασκευή 10:00-13:00

Σάββατο και απογευματινές ώρες μόνο με ωριαίο ραντεβού.

Επικοινωνήστε μαζί μας στα 2109918270 ή 6947700359 για να κλείσετε το δικό σας!


*Τις εορταστικές περιόδους του κατάστημα ΔΕΝ λειτουργεί με συνεχές-εορταστικό ωράριο*

*Το κατάστημα παραμένει κλειστό τις: Μ. Παρασκευή, Μ. Σάββατο, Αγίου Πνεύματος & όλες τις Κυριακές*

Μπορείτε επίσης να έρθετε σε επαφή μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας την σελίδα «επικοινωνία» Απαντούμε σε όλα τα e-mail σας αμέσως. 


Επικοινωνία με το «ΜέλλονΜέλι»

Προσπαθούμε διαρκώς να βελτιώνουμε τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών μας καθώς και να αναβαθμίζουμε το επίπεδο των υπηρεσιών μας. Με χαρά δεχόμαστε τις παρατηρήσεις, επισημάνσεις και απόψεις σας, θετικές ή αρνητικές στο e-mail info@mellonmeli.gr ή απευθείας συμπληρώνοντας την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας.


Είμαι χονδρέμπορος, πως μπορώ να σας ενημερώσω για τα προϊόντα που διαθέτω;

Συνεχώς αναζητούμε πρωτότυπα και ιδιαίτερα προϊόντα για να εμπλουτίσουμε την συλλογή μας. Εταιρίες που ενδιαφέρονται να μας ενημερώσουν για τα προϊόντα τους και για δείγματα δουλειάς τους μπορούν να στείλουν υλικό με φωτογραφίες και τιμές στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@mellonmeli.gr ή στην ταχυδρομική διεύθυνση: ΜΕΛΛΟΝΜΕΛΙ.gr, Ναυπλίου 44, Αργυρούπολη, τ.κ 16452.


Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για θέματα διαφήμισης;

Για ζητήματα διαφήμισης παρακαλούμε επικοινωνήστε με την κα Ελένη Ιδοσίδου στο τηλέφωνο 2109918270.


Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για γενικότερα θέματα συνεργασίας;

Για γενικότερα θέματα συνεργασίας καλέστε μας στο 210 9918270 ή στείλτε μας μήνυμα με την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας. ΜέλλονΜέλι - Ναυπλίου 44-Αργυρούπολη, τηλ. 2109918270


ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Είναι ιδιαίτερη χαρά μας να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σας ώστε να απαντούμε στις ερωτήσεις σας και να λαμβάνουμε τις παρατηρήσεις και επισημάνσεις σας.

Για άμεση απάντηση στις απορίες σας, διαβάστε τις ακόλουθες πιο συχνές ερωτήσεις. Οι απαντήσεις αυτές αποτελούν και τους όρους και προϋποθέσεις που θα διέπουν κάθε παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.


Παραγγελίες - Τρόποι πληρωμής 

Βήμα 1o:

Για να είναι σε ισχύ η παραγγελία σας θα πρέπει εντός 2 εργάσιμων ημερών να κατατεθεί προκαταβολή ίση με το 40% της συνολικής αξίας της παραγγελίας σας, σε ένα από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς που θα σας δώσουμε.

Προσοχή: Η κατάθεση θα πρέπει να γίνει ονομαστικά (στα στοιχεία της παραγγελίας) και το αντίγραφο της τραπεζικής κατάθεσης θα πρέπει να μας σταλεί με e-mail.

Βήμα 2o:
Η εξόφληση του υπολοίπου της παραγγελίας μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:
α. Εξόφληση του υπόλοιπου ποσού μετρητοίς με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο που θα μας υποδείξετε (δηλ. ουσιαστικά αντικαταβολή + έξοδα αποστολής).
β. Εξόφληση της παραγγελίας σας σε έναν από τους παραπάνω τραπεζικούς λογαριασμούς. Η κατάθεση θα πρέπει να γίνει ονομαστικά (στα στοιχεία της παραγγελίας ) και το αντίγραφο της κατάθεσης θα πρέπει να μας σταλεί με e-mail στο info@mellonmeli.gr. Με την λήψη του αντιγράφου της τραπεζικής κατάθεσης η παραγγελία σας αποστέλλεται άμεσα.
γ. Εξόφληση της παραγγελίας σας κατά την παραλαβή της από το κατάστημά μας, μετρητοίς.


Αποστολή προϊόντων

Οι τρόποι παράδοσης των προϊόντων είναι:

Αττική: Οι παραδόσεις στο νομό Αττικής μπορούν να γίνουν είτε από το κατάστημα με παραλαβή του πελάτη, είτε με παράδοση από εκπρόσωπο του καταστήματος χωρίς επιπλέον χρέωση για απόσταση έως 15 χλμ. περιμετρικά της Αργυρούπολης. Σε μακρινότερες περιοχές η αποστολή γίνεται με ΕΛ.ΤΑ. courier.  Τό κόστος αντικαταβολής είναι 3€ επιπλέον του μεταφορικού.

Εκτός Αττικής: Αποστολές εκτός Αττικής γίνονται είτε μέσω ΕΛ.ΤΑ. courier με αντικαταβολή, είτε με μεταφορική με εξόφληση ολόκληρης της αξίας της παραγγελίας 1 ημέρα πριν την συμφωνημένη αποστολή. Τα μεταφορικά βαρύνουν τον παραλήπτη. Τo κόστος αντικαταβολής είναι 3€ επιπλέον του μεταφορικού.

Κύπρος ή Εξωτερικό: Αποστολές στην Κύπρο γίνονται αποκλειστικά μέσω των υπηρεσιών EMS ή SPM των ΕΛ.ΤΑ.  Επειδή η συγκεκριμένη υπηρεσία ΔΕΝ δέχεται αντικαταβολές απαιτείται εξόφληση ολόκληρης της αξίας της παραγγελίας 1 ημέρα πριν την συμφωνημένη αποστολή. Τα μεταφορικά βαρύνουν τον παραλήπτη και υπολογίζονται βάση βάρους.



Ποιός είναι ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας μου;

Για αποστολές εντός Ελλάδος ο χρόνος είναι συνήθως 1-2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που είναι έτοιμη η παραγγελία σας.

Για αποστολές εκτός Ελλάδος ο χρόνος παράδοσης είναι από 2 έως 8 εργάσιμες ημέρες.

* Σημειώστε ότι τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες δεν υπολογίζονται ως εργάσιμες ημέρες καθώς επίσης και ότι υπάρχει περίπτωση καθυστέρησης της αποστολής σας σε περίπτωση απεργιών ή άσχημων καιρικών συνθηκών.



Επιβαρύνομαι με ΦΠΑ;

Οι τιμές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι τελικές και συμπεριλαμβάνουν και τον αντίστοιχο ΦΠΑ 23%. Οι τιμές αυτές αφορούν τις ποσότητες οι οποίες είναι διαθέσιμες στην αποθήκη μας. Το www.mellonmeli.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές, απόρροια των πιθανών τιμολογιακών αναπροσαρμογών που μπορεί να κάνουν οι προμηθευτές μας.

Σε εκείνες τις περιοχές της Ελλάδας στις οποίες ισχύουν μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ τότε οι τιμές θα αναπροσαρμοστούν βάση του μειωμένου ΦΠΑ της περιοχής υπό τις εξής προϋποθέσεις: 

1. εφόσον η αγορά σας γίνει με τιμολόγιο πώλησης (δηλ. από επαγγελματία προς επαγγελματία) και όχι με απλή απόδειξη.

2. εφόσον σας στείλουμε εμείς το εμπόρευμα στην εν λόγω περιοχή (δηλ. δεν μπορεί να εκδοθεί τιμολόγιο με μειωμένο ΦΠΑ για παραλαβή από το κατάστημα).



Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Είναι χαρά μας να σας εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Καλώντας το ΜέλλονΜέλι στο νούμερο 210 9918270 εντός του ωραρίου λειτουργίας του καταστήματος, μπορείτε να δώσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας.

Για παραγγελίες από το εξωτερικό παρακαλούμε καλέστε στον αριθμό +30 210 9918270

Τροποποίηση παραγγελιών: Υπάρχει η δυνατότητα τροποποίησης παραγγελίας μέχρι και 20 ημέρες πριν την συμφωνημένη ημέρα παράδοσης, χωρίς οικονομική επιβάρυνση του πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ εκτέλεση της παραγγελίας του, τότε μπορεί να μας ενημερώσει ΚΑΙ τηλεφωνικά. Το κόστος των μεταφορικών βαρύνει σε κάθε περίπτωση τον αγοραστή.

Παραχώρηση καλαθιών και παρομοίων ειδών παρουσίασης μπομπονιερών: Με κάθε σας παραγγελία παραχωρούμε και το απαραίτητο είδος για τη μεταφορά και παρουσίαση των μπομπονιέρων σας, εφόσον η πώληση γίνεται από το φυσικό μας κατάστημα και αντίστοιχα η παραλαβή των μπομπονιερών. Σε περίπτωση όπου τα είδη αυτά θα μεταφερθούν εκτός νομού Αττικής, απαιτείται ως εγγύηση το ποσόν των 10€ (δέκα ευρώ) για κάθε καλάθι ή άλλο παρεμφερές αντικείμενο, ποσόν το οποίο σας επιστρέφεται εξ' ολοκλήρου με την επιστροφή τους σε άριστη κατάσταση.

Για παραγγελίες εκτός Αθηνών και παραγγελίες Κύπρου δεν διατίθενται καλάθια παρουσίασης.

Επιστροφές διακοσμητικών/καλαθιών: Τα καλάθια παρουσίασης των μπομπονιερών παραχωρούνται ουσιαστικά δωρεάν αν και υπάρχει χρέωση εγγύησης (10€/καλάθι) η οποία επιστρέφεται ολόκληρη κατά την επιστροφή των καλαθιών. Είναι αυτονόητο ότι η επιστροφή τους πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει αναγκαστικά ανάλογη χρέωση, η οποία είναι ίση με την χονδρική τιμή αγοράς τους είδους, προκειμένου αυτό να αντικατασταθεί.


Υπάρχει έντυπος κατάλογος προϊόντων;

Το κατάστημα ΜΕΛΛΟΝ-ΜΕΛΙ δεν διαθέτει έντυπο κατάλογο προϊόντων. Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων που εμπορευόμαστε εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας ενώ το σύνολο αυτών εκτίθεται διακοσμημένο στο κατάστημά μας (Ναυπλίου 44-Αργυρούπολη).


Πως ενημερώνομαι για την διαθεσιμότητα των προϊόντων;

Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι άμεσα διαθέσιμο και διαρκώς προσπαθούμε να ελαχιστοποιούμε περιοδικές ελλείψεις. Με την αποστολή της παραγγελίας σας λαμβάνετε εντός 24 ωρών e-mail που σας ενημερώνει με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγείλατε. Επίσης μπορείτε με την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να μας στείλετε τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν και εντός 24 ωρών θα λάβετε ενημέρωση για την διαθεσιμότητά τους. Επιπλέον είμαστε στην διάθεσή σας καθημερινά εντός ωραρίου λειτουργίας για σας βοηθήσουμε σε οποιαδήποτε απορία σας. Σε κάθε περίπτωση όμως και για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση σας προτείνουμε να φροντίζετε έγκαιρα για την παραγγελία σας.

ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ (out-of-stock) Ενημερώνουμε το κατάστημά μας σε συνεχή βάση, όμως διατηρούμε το δικαίωμα να έχουμε στο e-shοp κάποιο είδος που έχει εξαντληθεί διότι οι ελλείψεις είναι παροδικές. Σε περίπτωση που έχουμε παραγγελία σε είδος out-of-stock ενημερώνουμε άμεσα τον πελάτη για τυχόν τροποποίηση της παραγγελίας, ή ακύρωση ή για τη νέα ημερομηνία παράδοσης αν το επιθυμεί.


Ποιος είναι ο χρόνος προετοιμασίας της παραγγελίας μου (αν το είδος δεν είναι ετοιμοπαράδοτο);

(δεν συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος αποστολής-παραλαβής)

• Προσκλητήρια: από 10 έως 15 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα με την εταιρία που θα επιλέξετε) από την ημερομηνία της γραπτής έγκρισης σας ότι η μακέτα είναι σωστή. Τα προσκλητήρια παραδίδονται ανοικτά, σε ανάπτυγμα (όπου αυτό ισχύει) προς διαμόρφωση από τον πελάτη και χωρίς κορδέλες, οι οποίες είναι προαιρετικές και χρεώνονται επιπλέον.

• Μπομπονιέρες: ανάλογα το σχέδιο και το φόρτο εργασίας ανά περίοδο, κατ' ελάχιστον 20 ημέρες. Για τα χειροποίητα σχέδια χρειάζεται πολύ περισσότερος χρόνος. Σε αυτές τις περιπτώσεις επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε.

• Ρούχα & παπούτσια: από 5 έως και 25 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα την εταιρία και το φόρτο εργασίας).

• Λαμπάδες βάπτισης: από 10 έως 15 εργάσιμες ημέρες.

• Ξύλινα κουτιά βάπτισης: από 10 έως 15 εργάσιμες ημέρες


Πως επικοινωνώ μαζί σας σχετικά με την μακέτα του προσκλητηρίου μου;

Μπορείτε να μας στέλνετε τις διορθώσεις, αλλαγές και εγκρίσεις της μακέτας του προσκλητηρίου σας στο info@mellonmeli.gr  


Πόσα κουφέτα συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των μπομπονιέρων γάμου και βάπτισης;

Στις μπομπονιέρες γάμου η τιμή των προϊόντων όπως αναφέρονται στην ιστοσελίδα περιλαμβάνει κουφέτα αμυγδάλου και στις μπομπονιέρες βάπτισης 5 κουφέτα σοκολάτας crispy της εταιρίας Χατζηγιαννάκη (εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά στις λεπτομέρειες του κάθε προϊόντος-διαβάστε προσεκτικά την κάθε περιγραφή προϊόντος).


Τι πρέπει να προσέχω σχετικά με τα κουφέτα;

Τα κουφέτα έχουν ημερομηνία λήξης από 9 έως 12 μήνες. Διατηρούνται σε δροσερό περιβάλλον χωρίς υγρασία με θερμοκρασίες μέχρι 25 βαθμούς Κελσίου. Δεν τοποθετούνται στο ψυγείο και η παραμονή τους σε υγρό περιβάλλον ή σε υψηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα οδηγεί στην αλλοίωση τους ανεξάρτητα με την ημερομηνία λήξης τους. Τα κουφέτα που περιέχουν σοκολάτα είναι πιο ευπαθή σε σχέση με τα αμυγδάλου στις θερμοκρασιακές μεταβολές. Όταν το κουφέτο μετακινηθεί από κρύο σε ζεστό χώρο ή ανάποδα, με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας υπάρχει κίνδυνος λόγω της συστολής διαστολής της σοκολάτας να εμφανίσει ρωγμές στην εξωτερική επιφάνειά του.

Η μεταφορά των κουφέτων σε χρονικές περιόδους όπου η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι έως 25 βαθμούς γίνεται χωρίς κίνδυνο. Για περιόδους με μεγαλύτερες θερμοκρασίες τα κουφέτα αποστέλλονται με ευθύνη του πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέγεται ο συντομότερος χρονικά τρόπος αποστολής και να προτιμούνται τα κουφέτα αμυγδάλου έναντι αυτών με σοκολάτα.


Θα παραλάβω επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;

Θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης αμέσως μόλις στείλετε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε μελετήστε προσεκτικά όλα τα δεδομένα της παραγγελίας σας και επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στην περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή. Το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει.


Παραγγελίες εξωτερικού

Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς να εξυπηρετούμε όλους εσάς από το εξωτερικό που επιθυμείτε να παραγγείλετε προϊόντα μας. Η παραγγελία σας μπορεί να δοθεί κανονικά μέσα από το site. Για τυχόν απορίες και διευκρινήσεις είμαστε πάντα στην διάθεσή σας. Επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του site ή καλέστε μας στο τηλέφωνο +30 210 9918270.


Θα λάβω επιβεβαίωση για την αποστολή της παραγγελίας μου;

Αμέσως μόλις γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας θα ενημερωθείτε αναλυτικά με τα στοιχεία της εταιρίας μεταφορών και τον αριθμό αποστολής ώστε να μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματος έως εσάς.


Επιστροφές & αλλαγές:

Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα που έχω ήδη παραλάβει;

Τα προϊόντα μας (προσκλητήρια, μπομπονιέρες κλπ.) σχεδιάζονται και κατασκευάζονται ειδικά για εσάς, με βάση τις δικές σας επιθυμίες, επιλογές και οδηγίες και είμαστε βέβαιοι ότι η ποιότητά τους θα σας ικανοποιήσει απόλυτα. Επομένως, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι για τα προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για εσάς δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής καθώς είναι αδύνατον να διατεθούν σε άλλον πελάτη.
Παρά ταύτα εάν το προϊόν που έχετε αγοράσει δεν εμπίπτει στην παραπάνω κατηγορία (των ειδικά σχεδιασμένων προϊόντων) και δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν που έχετε παραλάβει θα πρέπει εντός 2 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και να μας αποστείλετε εν συνεχεία εγγράφως το αίτημα σας για επιστροφή των προϊόντων, είτε στο fax 210 9918270 είτε στο mail  info@mellonmeli.gr, ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή του.

Θα θέλαμε όμως εκ των προτέρων να σας ενημερώσουμε, ότι το σχετικό κόστος αποστολής των επιστραφέντων προϊόντων θα σας επιβαρύνει. Επιπλέον και σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και είναι σε αρίστη κατάσταση τόσο το ίδιο όσο και η συσκευασία του.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει σύμφωνα με τα παραπάνω 
η επιχείρηση μας δύναται να μην την αποδεχτεί.

Βαπτιστικά ρούχα: τα βαπτιστικά ρούχα δεν δοκιμάζονται για λόγους υγιεινής γι' αυτό και δεν είναι εφικτή η επιστροφή τους.

Παπούτσια βάπτισης: Δεδομένου ότι δίνουμε πάντα ακριβείς οδηγίες για τον υπολογισμό του νούμερου, τα παπούτσια θεωρούνται ειδικές παραγγελίες και δεν είναι δυνατή η επιστροφή τους.